lauantai 20. heinäkuuta 2013

Eilen tein.

Ai että mua ottaa aivoon noita otsikoita keksiä :D
Mutta kumminkiin...mulla on pitkään ollut piirrettynä OB 4/2012 funny fox hupparin kaava, mutta en ole uskaltanut silputa mitään kivaa kangasta jos se vaikka ei onnistu tai ei ole hyvänkokoinen.
Eilen kaivoin kaappia ja löysin mistälie, varmaan kirpparilta, ostetun pinkin collegen jonka nurjapuoli on unelmanpehmeäksi harjattu.Oikeastaan ensin meinasin yhdistää siihen vain turkoosin vetskan ja resorit, mutta jotenkin se siinä tekiessä sitten muotoitui niin, että lopulta piti kaivaa jo kangasvärit ja kimallekavot esiin...
 Limenvihreää resoria, huppuun tirppatrikoota vuoriksi. On muuten elämäni ensimmäinen huppari missä vain huppu vuoritettu! Pistin saumanpeitoksi pöllönauhaa.

Vetoketju on karnaluksilta ja olen ostellut ihan hassunmittaisia, en alkanut lyhentämään pistin vain ronskisti jatkumaan huppuamyöden eikä se mun silmään hassulle näytä ja suojaa kaulaa paremmin ainakin.
Kuva on netistä googletettu. Oksa painettu tuputtamalla ja lintu hotfix kimallekalvolla silitetty.
Värit on nyt kuvissa vähän hailukat, mutta kyllä tykkään, että tuli pirtsakka joskus näemmä kannattaa vain alkaa tekemään ilman kummempaa suunnitelmaa :)
Ja tärkein, kaava oli mainio! Pituuden taisin ottaa koosta 122 muutoin 116cm...Tätä tulee käytettyä varmasti jatkossakin. Sitävain kummastelen jokakerta ottobren ohjeissa kun helmakäänne pitäisi ommella ennen vetoketjua, itse teen aina ensin vetoketjun ja sitten helmakäänteen kun on omaan silmään nätimmännäköinen niin. Samapakaituo...

6 kommenttia:

Miina kirjoitti...

Tosi kiva huppari! :D Munkin pitän kokeilla tota hupun vuoritusta joskus...

eitsu kirjoitti...

Tosi ihana huppari ja niin siististi tehty. Kuvio ihan huippu. Koskahan minä uskaltaisin tällaisen tehdä. Epäonnistuminen ihan pikkuriikkisen pelottaa.

Mari kirjoitti...

Ihana huppari!

pikkupippuri kirjoitti...

aivan mielettömän ihana huppari. Nyt mun on pakko tilata kimallekalvoa jostain :).

Mervi kirjoitti...

Ihana huppari! Kaava on kyllä ihan mun lemppari :)

Mun Tekemä kirjoitti...

Hurmaava! Ihanat yksityiskohdat =)