torstai 11. heinäkuuta 2013

Siiri ja Myyry

En minä sille aluksi niinkään lämmennyt, mutta sitten näin Pintsen tekemän topin ja iski määki haluun fiilis.
Naputtelin 80cm tilauksen majapuulle ja iloiseksi yllätykseksi sain 94cm!
Kankaan kuivuessa iski voi tää ois niiiin ihanaa tytöllekkin. Tehdään kompromissi.
Minä sain topin kun laitoin selkään mustaa pallotrikoota triteksiltä.
Kaava vieläkin se oma, tää on vaan niin hyvä!
Tytölle ilman mitään kikkailuja perus 110/116cm paita. Hetken harkitsin raglaa pilkullisilla hihoilla, mutta hyvä näin.

Ja voi vieläkin jäi kangasta!
Siitä riitti itselle pipoksi, mutta ei sen syksyn tarvi vielä silti tulla.
Mutta tyttöpä tahtoi myös pipon. Ja vieläkin oli kangasta joten hänelle kans, mutta sitten mietin että sekasinhan ne menee jossei aina oo mittaamassa kumpika on vähä isompi (joo mulla on pieni pää) joten asia ratkaistiin näin
Tytön pipoon tupsu. Voi ihanuus, mäkin haluan nyt tupsupipon :D
Ja mikä parasta...kangasta on vieläkin pieni pala!

8 kommenttia:

Niina kirjoitti...

Ihania!! Tosi kiva tuo topin pilkullinen takaosa, taidan apinoida sinua! olen pyöritellyt kangasta, ja miettinyt, onko liian lapsellista itselle, mutta noinhan tuo on kiva! On tuo kyllä ihanaa kangasta!!!

Anonyymi kirjoitti...

Aivan mahtavia kaikki! Ihana kangas.b

Erja kirjoitti...

Aivan ihania! Nyt minunkin alkaa tehdä tuota kangasta mieli :-)

Anonyymi kirjoitti...

Hienoja! Mullakin jäi kangasta jonkun verran, en tiedä tekisinkö siitä pojille jotain vai itselleni. :)
-Pintse

AnniP kirjoitti...

Ootpa saanut palasta paljon! Omani odottaa vielä...

AnniP kirjoitti...

Ootpa saanut palasta paljon! Omani odottaa vielä...

Manda kirjoitti...

Ihania, tuo kangas on niin paras! Omat palani vielä odottavat mitä niistä keksisi tehdä.

Ulma kirjoitti...

Tuo kangas on vaan niin ihana! Mä olen suunnitellut sen tilaamista mut en ole osannut päättää mikä niistä väreistä on kivoin.